wannabe "känd bloggare"

Hallå lite mer än ett år sen sen sist gullhönor!

Ett litet natt inlägg för jag stör mig på det här.

Alla vet att kissie är en av Sveriges kända bloggar. En del gillar henne en del inte. Som sagt man kan inte gilla alla. 

Men skit i det, var inte det jag skulle skriva om. Utan det var såhär. För ett tag sen ville nån följa mig på instagram. Och ja tänkte väl ja helt okej så tackade ja. Inget mer med det. Men börja märka att den här människan börja lägga upp väldigt mycket. Och när jag menar väldigt mycket var det inte 1-4 bilder per dag. Utan 10-20, bilder per dag! Visst det är en bild app. Men nån måtta finns det väl? Eh tydligen inte.. hon fick inte så mycket likes eller kommentarer. Sånt märker man ju när nån lägger upp hur mycket som helst. Idag när hon la ut en bild reagerade jag väldigt starkt på det. Hon la ut när hon pekar fuck you och hachtaggade "haters" då var jag tvungen att fråga. Om hon nu har så många hatare som hatar på henne att hon lär lägga ut på instagram. Så frågade jag så klart hur hon kunde ha hatare, när ingen kommenterade nånting på hennes instagram. Jag har ju kolla förut aldrig sätt en kommentar Mer än typ 1 kommentar där det inte stått nå elakt. Men sen menade hon på att det var på hennes blogg dom där hat kommentaren fanns. 
Jaa om du vill förmedla det till dina läsare. Ja men lägg då inte ut det på instagram där dom antagligen inte ser att du ger fingret. Ja ba kände men snälla nån vuxna människa man får inte hat genom att blogga om hundar och råttor .. jag tyckte det vara wannabe känd bloggare. Typ den människan skulle inte klara av att få hat. Lovar att jag får mer hat på min Facebook av random folk än vad hon får. 

Nu har jag fått ur mig det! Känns ju kanon såhär en söndags natt! 

Nu drar sängen med mig in i drömmarnas värld. 

Adjos amigos 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0