hår hår hår hår.

Hej hej hemskt mycket hej! 

För oss tjejer är hår typ det viktigaste vi har. Vem vill inte ha långt tjockt hår liksom? Jo typ alla. Och då har vi det så har bra, att det är ju bara att klicka hem ett löshår. Ja men va ska man ja för slags hår då? 

Man läser så mycket om att sätta i slingor är så bra sliter ingenting osv. Jag har haft kretinvax slingor jag har haft tejp, osså micro slingor. Och varje gång jag tar ut det grinar jag lika mycket. Alltid. 

Jo för nu har saga klanta till det igen. Sist var det min förbannade vilja om att färga håret blont igen. När jag fick flint på halva huvudet. 

Hade micro slingor i här nu. Tog ut dom igår. Och då blir håret så tovit av det. Så när jag försöker ta ut tovor så bara ramlar det av hår. Jag har tjockt hår. Och anledning är att jag använder löshår är ju för att få det långt och tjockt. Men nu har det blivit tunnt och till och med kortare än vad det var innan jag satt i löshår. Så igår när allt det här uppstod. Tovor och hår som ramlade av. Så börjar jag själv klart och böla. Jag har väntat på att det ska växa ut, mitt egna hår alltså. Asså blir det kattskit ännu en gång.. men nu blir det att köra chlips aldrig, nä nu ska vi aldrig säga aldrig. Men typ 90% säker på att jag inte tänker sätta i nån form av slingor i mitt hår igen. 

Ha en fin dag allesammans 🙋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0