måndag

Idag kom jag på en sak som inte stämmer. Ni vet i filmer när dom kastar porslin också sen blir allt bättre det stämmer inte. man får städa upp efter sig och det blir mycket glas överallt också känns det inte ett dugg bättre så ni som inte testat råder jag er att inte testa heller.

Imorgon börjar min första jobbdag på siba, rätt så spännande och pirrigt.. ska bli skönt att ha nånting att göra igen. efter att ha vart arbetslös i en vecka. första dagarna som arbetslös är ganska deppiga sen vänjer man sig vid det.. Gick i slutet av sommaren och längtade efter att få vara ledig och söka jobb. Men det var inte så kul. Fruktansvärt att bara gå hemma och inte ha nånting och göra. Men nu är det snart dags att starta en ny arbetsdag känns rätt skönt att det gick så fort att få ett jobb igen.

Igår skulle jag ut på äventyr med mitt ex nu vad det skulle va bra för? Men som tur blev det inget heh. Tänkte färga min utväxt som är hemskt också tänkte jag kolla på Idol rätt nice Måndag :)..

Skriver nog imorgon och berättar om min första jobbdag :D

PUUUUSSS ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0