i´m back

Hallå gullpullor!

har jobbat hela sommaren knappt haft tid med nånting. Nu är jag arbetslös och kan skriva lite för jag har inge bättre för mig..

hänt en hel del i sommar fan, tatuerat mig, åkt massa båt, festat med underbara vänner. synd att klaga liksom. köpt mig ett gym kort tummen upp. köpt en del nya kläder. träffat kille som jag sen insåg att det inte var för mig. så nu ligger jag i sängen och funderar på om jag ska springa i backar eller åka in till gymmet eller skita it och bara glo film. bra fråga lär jag säga.. tror jag tar gymmet imorgon bitti istället.. skulle börja jobba på siba men chefen till lurk har inte hört av sig. så blir att ringa massa samtal imorgon och få ordning på detta. ska förmodligen söka andra jobb också. detta känns inte så jätte seriöst när dom inte hör av sig.

kort och snabbt inlägg om vad som händer just nu.

PUSSSSS ;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0