åter igen måndag!

Heeej gullhönor!

Lite om min första jobb vecka på siba då! Nu börjar det bli riktigt kul och jobba när man börjar känna sig lite mer säker och vet vart saker och ting är! jag trivs jätte bra och det är kul som satan!

Fredags blev det utgång med mina fina vänner Robin och Pira. galen kväll helt klart tänker inte gå in på detaljer för det skulle ta en vecka att få allt ner skriviet. Men det var galet och kul! Sen har min andra fina vän fyllt hela 24 år så ett stort grattis till dig Jonny!

Lördags bakis som ett as.. åkt till mamma och mattias och var där och typ låg bara och kollade film. Började få ont i öra igen så sov jätte dåligt natten till söndag och va gring och trött hela söndagen så bokade tid hos hälsocentralen idag. ringde i morse fick en tid 11.. Så jag duschar och sådär.. också gosar jag lite med katterna och lite med marsvinen. Då jag får en hemsk allergisk reaktion på nån av djuren. var hemskt satt i väntrummet folk kollade på mitt svullna ansikte mina rödsprängda ögon! jag såg inte klok ut, så fick öron droppar för öronen och allergi piller. svullnaden har gått ner men klias lite fortfarande, så ska nog ta en till tablett snart!
Så blev inge jobb denna måndag. Så längtar tills imorgon då jag får åter gå till jobbet så underbart kul!
Vet inte om det händer så mycket mer denna måndag. tänkte försöka kolla lite på idol om jag orkar vara vaken tills det kommer ut på internet då våran tv inte vill funka. så man få helt enkelt se va denna dag erbjuder. Kanske blir så att jag lägger i nån maskin tvätt så jag har rena kläder till jobbet :D skulle ju vara nånting det! haha men ni får ha det underbart mina gullpullor

PUSSSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0