måndag

hallå babes!

fredag:
tog det bar lugnt och laddade upp inför lördagen.

lördag: började med att jag ställt klockan på kvart över 6 så jag kunde åka in till stan och hämta min alkohol hos Robin. tar bussen in till stan men får inte tag på Robin, blir skit förbannad åker ner på stan möter upp carro. vi tar bussen hem till bergby. får alkohol av mamma istället för hon tycke så synd om mig hehe..

jag gör mig i ordning också vidare på grillfest och sedan dans på hembygdsgården såå jävla awesome kväll hade jätte kul med byborna. gick hem för telefonen dog cicci ringer och frågar vart jag tog vägen gick ut och pratade med folket innan jag åkte till stan och träffa mumse hehe!

söndag låg jag bara bakis

måndag: vart i skolan hela dagen haft utvecklings samtal! och fått reda på betygen :D! bara g och vg rätt nöjd ändå fan :D.. haft idrott spelade kubb. nu är jag på väg till tandläkaren, sedan hem och grilla med cicci :D allt har vart awesome! och nu sitter en jätte söt unge på bussen och visar stenar som han hitta också visade han en delfin han hade på handen jätte sööööt :D.

kanske skriver ett inlägg senare


PUUUSSS gullisar :*





Kommentarer
Postat av: Moa

vacker du är :)
bilarbruden97.devote.se/

2013-05-25 @ 15:27:56
URL: http://bilarbruden97.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0