Godmorgon!

Heeellu mina gullorpullor!
 
just nu är klockan 06:14 på morgonen, väckarklockan var ställd på kvart över 5. Jag ligger forfarande kvar som en pecha! sprängande huvudvärk, irriterande hosta och snuvig näsa. Jaa därför betämde jag mig för att vara hemma idag! PLUS det är grymt väder så när solen kommer till fram sidan så hoppas jag på att det inte blåser nånting och att man steeeks i solen, för då ska jag pressa som satan:)!
 
 
Inge fest i helgen :( då jag trodde jag skulle få mina pengar idag men får dom på måndag, så det blir en till nykter helg! Heja heja Saga! fast hade sett fram emot att festa imorgon på lördag menmen får hoppas på att det är fin väder i morgon också så man kanske kan pressa ryggen och inte bara framsida av kropp!
 
Stallet:
 
Skulle behöva åka till stallet också, så trött på att rida i skogen nu när jag gjort det snart i ett års tid. Så förra veckan när jag var där red jag faktiskt i hagen, eftersom det är en rätt stor hage och det gick alldeles utmärkt, Molle polle var lite bråkig ibörjan men det löste sig! han är så grymt duktig att rida på fast det är en travhäs me like, sen är det inte så att hästar är svår lärda heller. Men det var jätte kul att det gick såbra :D!
 
 
sexprat: 
 
Var hos cicci igår och vi kom in på sexleksaker sedan på hur många vi legat med och det slutade i kaos! Vet inte varför vi kom in på det men vi kom in på SEX och vad är det för fel på sex? Egentligen ingenting menar det är nånting vi alla kommer ha mer eller mindre, men det är inget man pratar om kompisar med hit och dit. Men vi hade riktigt kul åt det igår. pratade om oskulder och ställningar, och båda hamnade i chock när man kom på folk man legat med, helt sjukt vad man hinner med när åren går! Så jag tror jag och cicci ska minst prata om sex i gång i veckan, det är nånting nartuligt och skönt mysigt, varför vara tyst om nånting sånt? det är ju lika vanligt som att borsta tänderna! Men det var kul att ha lite sexprat! 
 
Skriver nog ett inlägg lite senare också eftersom det är så tidigt på morgonen nu och sådär :P!
 
 
 
 
 
 
 
 
PUUSSS babes :*
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: X

Om inte annat kan du städa!

Svar: aaaaldrig!
Saga Englund

2013-05-17 @ 06:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0