God kväll

Hallå där sötnosen!
 
Började med att starta em tvättmaskin så 7 på morgonen, sedan gick jag och la mig i min säng då jag kunde slappna av och somna om. Så sov ingefär till 12 nånting. Sedan låg jag och slappade i sängen då cicci ringde och bad mig komma ut och sola, jag hade ju ändå planerat att sola. så jag pressade i solen i 4-5 timmar! och nu hoppas jag på att det blir bra väder i morgon också. 
 
Kvällen erbjuder: 
 
Ska käka nu, stuvade makaroner och falukorv. Sedan blir det att dra upp till cicci och sitta där och bara mysa. 
det kommer bli en grym kväll lugn och harmonisk! det känner jag att jag behöver just nu. Menar känner mig helt slut eller inte slut utan hur trött som helst efter att ha suttit i solen och inte gjort nånting! Men det har vart en awesome dag med värme och små prat! kan det bli nå annat en kanon? näeee det var väl det jag tänkte! 
 
Nej nu mat så jag slipper känna hunger! 
 
 
 
 
 
 
 
 
PUUUSSSS BABES ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0