13-05-16

Hallådär babe :*!
 
nu har jag mycket på gång här! 
 
Börjar med att det är dags för körkort, igår fick jag hem mitt bevis om körkorts tillstånd sååå glad nu är det ÄNTLIGEN på gång på riktigt! Ska bara gå på handledarkursen med mina päron, Men var lite olaglig idag och körde till ica, hoppsan rackansbananer köttfärslilmpa.. Men det var kul iaf ;))))..
 
 
Studenten: 
 
Det börjar närma sig 29 dagar kvar och jag är såååååå sjukt taggad! Letar studentklänning för fulla muggar men hittar inget som jag fastnar för så klart. Var in på "gimlins" en bröllops butik men jag tänker inte lägga ut 3000-4000 på en klänning jag ska ha en gång i mitt liv! Hittade dock en klänning för 888 kr, som jag aldrig kommer få ha på mig, för jjhouse fuckar med mitt liv?! dom ville att jag skulle skicka om mina mått på bröst midja och höft, och jag skickade om 3 gånger, sedan fick jag mail om att dom skulle skicka tillbaka pengran.. SÅ pisst off på dom kan man lugnt säga, känns som alla andra ligger steget före alla har allt klappat och klart men inte jag eller nejnej gud neeeeeeeej. 
 
 
Lega sjuk i 6 dagar:
 
Åkte på en dundder förkylning så var sängliggande i 6 dagar helt sjukt:O 
Börja med feber och hosta och ont i halsen orkade ingenting så jag låg bara i min säng! Inte alls kul men imorgon blir det skola då dom vill sätta mig på prov så jag får högre betyg :O! aaaw hur ska det gå?! Håll tummarna åt mig .. 
 
 
Nätdejting: 
Håller fortfrande på men hittar inge vettigt känns meningslöst så nu slutar jag leta eller nu och nu har sluta letat sen längre tillbaka. Men alltid trevligt med en pratstund. Börja prata med en kille som hade flickvän :O helt sjukt och jag visste inte att han hade flickvän, men varför flirta runt om redan har tjej, vart rätt lack pån och han lovade dock att skärpa sig heh! Men jag fortsätter mitt race och hoppas på det bästa! 
 
 
 
 
 
 
PUUUUUUUSSSS gullpulla :*
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0