nätdejting

Heej!
 
Alla vet vad nätdejting är? precis det låter spännande kul och man tror kanske att man ska hitta nån, visst man kan absolut hitta nån det gjorde jag förut.. Men nu är jag tillbaka för att träffa en vettig kille! jag tycker jag stöter på idioter hela tiden.. folk är ju inte kloka.. det är ju inte jag heller ibland men det finns ju gränser..
 
jag och cicci var ut i lördags och vi skulle få förkröka hos en jag haft lite små kontakt med, glad är jag han och hans kompisar hann dra ner på krogen innan vi var klar med allt.. sedan så träffa jag honom inne på den krogen vi var för det första han var inte 24 som han hade utgett sig att vara sedan så var hans kompis jätte otrevlig.. Hans kompis sa att dom hade förväntat sig mer utav mig, då jag vänt mig om till cicci för det kändes sjukt helt sjukt.. 
 
sedan en annan som åkte 40 mil och jag menar då hade jag sagt att jag inte är en som ligger med nån första kvällen och jag är inte en som som håller på överhuvud taget.. han var så dryg på mig hela tiden så dagen efter fick jag skicka hem honom.. det finns gott om idioter och man ska passa sig jäkligt noga.. så nu bollar det om man ska ta bort det eller om man ska ha kvar det...
 
Men till er alla som läser detta som är singlar och får kontakt med killar eller tjejer över nätet tat lugnt det finns gott om idioter där ute! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0