God morgon!

helluu gullpullor!

vaknade för drygt en timme sedan och känner mig helt död febern verkar ha försvunnit men ändä känner jag mig död!

fredag redan vart tog lovet vägen?! jaja njuta av helgen hoppas det blir riktigt bra väder så man kan gå ut i solen och njuta lite eftersom jag vart säng liggande har jag missat dom fina dagarna alla skrivit om på Facebook -.- ..

vad jag har på gång?
jo vila upp mig in för helgen börja en bra skolstart, sedan drar min pappa och hans sambo till Italien och jag ska vara barnvakt åt mib härliga bror Linus :)..
just nu ligger jag och kollar efter skor till studenten men jag hittar ingenting, snart kommer jag bli tokig och tiden tickar iväg bara "/... hur ska jag hinna hitta nånting? !?! klänning har jag redan hittat då jag bara ska mäta mig med måttband så jag får den rätta storleken! smycken och sånt ska jag också börja titta på! Börja öva på att göra riktigt fina lockar eller köpa en fantastisk locktång! börjar bli ivrig vill inte se tråkig ut på studenten!

nej ska inte tråka ut nå mer nu ;).. ska faktiskt ta och sova lite grann igen helt död :(

PUSSSSS ;*









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0