ärligt

heellu gullpullor!

till er mina läsare ifrån mig som skriver det ni läser! jag blir jätte glad att ni kommenterar speciellt om att min blogg är bra osv men sen så skiter jag fullständigt i tävlingar och andra fuxflux grejer! jag skriver ju inte en blogg för jag vill ha massa spamm om massa tävlingar hit och dit jag hade deltagit i tävlingar om jag vore intresserad! yeh bitchen kom fram i ett inlägg ;)!

hoppas ni haft en bra dag för det har jag iallafall nästan jag är äckligt förkyld bara så jag ligger för mesta dels bara nu för tiden! äter glass för jag tror det hjälper "kyla ner kroppen" jo men visst sörrö i mitt huvud är det inte som det ska det spökar nånting enormt där inne! men glass är gott yehright! så alla andra som också är sjuka krya på er gullhönor! och ni gullisar som är friska hoppas ni inte blir sjuka :).

nu ska jag återgå till att försöka sova i den hemska värmen^^

PUSSSSS ;***



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0