känslorna bubblar över

Vad vill du säga när allting är sagt.
Vad vill du känna när någon tagit din makt. vem tror du att du är? vem tror du att du kan lura ?
vem tror du att du kan gå bakom ryggen på? jag är tusen gånger starkare än dig. och du ska inte få sabba ett skit.. om ingen annan gör nått får jag ta saken i egna händer,
de är smällar man får ta men ibland går de lite för långt och då måste de finnas en gräns?
så vart i hela friden finns den gränsen? vad döljer du ? tror du att du kan lura mig? jag kanske ser dum ut men jag är inte så dum. jag börjar bli så less på detta nu, folk får hålla på utan att de finns gränser. vad är problemet ? när man säger att de räcker! och de inte händer något. vilken väg ska man välja då?
du gör så jag får slut på mina krafter. och man kan inte säga stopp för de vet du inte vad de betyder.
jag tycker att man kan respekter varandra lite mer än sådär. du har ingen respekt hur står du ut med dig själv?. allting ska kännas så himla jobbigt ibland. men ändå vart får man ny tag när de känns som man är makt lös? finns de nå nya krafter nånstans? alla säger glöm dina bekymer i morgon kommer nya. de är samma bekymer som dyker upp, om inte detta problem fanns och om du tog tag i de skulle allt kanske vara perfekt. men jag kan inte göra nånting utan att prata med dig, men vad hjälper de mig? du vill inte få nån ändring på detta? är de bara jag eller?. så många frågor som man aldrig kommer få svar på. om du så ens går bakom min rygg vet jag inte riktigt vad jag tar mig till.. kärlekn är blind. dags att öppna och inse hur de är egentligen. jag förstår inte när ska de ta slut ? tänker de ta slut nångång?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0